KLORAKHANIM Brc-ozyrek su olsa anlarsın böyle şüpheye düşmezsin akıntı olabilir idrar kaçırma olabilir, son haftalarda idrar kaçırma da anlaşılmıyor pek
Parinas Brc-ozyrek terleme olabilir mi. Benimde gün içinde özellikle uzandığımda ıslaklık hissediyorum baya kasıklarıma kadar oluyor. Doktora gidince sordum terleme dedi. Tabi ihmal de etmemek lazım emin olmak lazım su mühim konu
plajterligi Brc-ozyrek eczanede kitler satılıyor alma şansınız varsa anca onlarla anlayabilirsiniz çünkü şu öyle herkeste foşur foşur su gelmiyor sızıntı olanda çok oluyor
Sevilla Brc-ozyrek bunu anlamak için test yapıyor doktor bende de olmuştu ilişkiden sonra böyle resmen sızıntı gibi geldi ama suyum değilmiş 28 haftalıktım galiba geldiğinde
Efenmm Brc-ozyrek su olsa her türlü anlarsın çok sıkışık hissediyo insan bardaktan boşalır gibi geliyor oğlumda öyle olmuştu benim
Parinas Brc-ozyrek tabi ki gelebilir. İdrar kaçırır gibi gelmişti benim ilkinde. Sanki tuvaletini yapıyormuşsun gibi ama istesen de durmuyor sızıyor az az
Zec Brc-ozyrek benim suyum bir gün boyunca sızıntı şeklinde parça parça geldi. Öyle tutamadım falanda olmadı ben altıma kaçırıyorum sandım gün boyu. Ertesi gün kontrole gittiğimde suyun bittiğini gördük doğuma gitmiştim. Öyle de olabilir ama olmayabilirde canım benim. Kontrol gününe daha çok var mı ?
KLORAKHANIM Brc-ozyrek gelebilir ama kokusuz olur genelde 24 saat takip edilir ped tak 24 saat devam etmezse sızıntıdır
Mavro Su bazen bardak boşalırcasına gelmiyor. Damla damla şeklinde de gelen oluyor. İç çamaşırınızı sürekli kontrol edin. 1 2 damla mi günde geliyor yoksa baya baya damla mı? İdrar kaçırıyor olabilirsiniz farkında olmadan.
arinmommy Bazılarında sızıntı şeklinde olıyormuş herkeste aynı olmayabilir temkinli olmakta fayda var
Sila_38 DnzTnr 2:30 gibi suyum geldi ardından sancılar sonra hastaneye geldik 4-5 gibi 8:59 da doğum oldu 2-3 ıkınmada doğdu paşam
MaviNur25 Brc-ozyrek bende azar azar gelmişti bianda gelmedi 8de baslamıştı 12ye kdr bi çay bardagı dolusu gibi gibi mesela