Husna_2021 Merhaba hanımlar bir bilgisi olan var mı ya da yapan etrafında yapan riskleri var mı 2 sezeryandan sonra normal doğum olan arada 2 yıl var bir de benim 2.sezeryandan sonra korktum da risk alıp denesem mi ki diyorum bilemedim
Serifekeles Husna_2021 bende aynı sizin gibiyim 31 haftalık oldum doktorum deneyenileceğimizi söyledi . Ama en fazla 39. haftaya kadar sonrası riskli olur suniyle deneriz olursa olur olmazsa sezeryan dedi
gezentianne Husna_2021 Bence macera aramayın🥲 Arası yakınmış bir sezaryen sonrası zaten risk sizin 2 sexaryen sonrası daha da risk. Arkadaşım 1. sezaryen aradan 3 sene sonra sonra ssvd yaptı normal kolay doğurdu. 1 sene sonra da 3. yü ssvd yapacaktı ama sancı anında risk gerçekleşti kanama başlamış yolda giderken bebek plesantadan ayrılmış uterus rüptür dedikleri rahim yırtılması riski gerçekleşmiş ve malesef ölü dogum yaptı😓
Husna_2021 Serifekeles ikinci doğumumda bende bekledim doktorum tamam demişti bebek kanala yerleşmedi 39+5 te sezeryan oldum yine 40 tan sonra riskli olur dedi ve o sezeryanım kötü geçti o yüzden korkuyorum açıkçası hayırlısı olur inşallah ya
Serifekeles Husna_2021 yine bir umut bidaha denemek istiyosunuz o zaman inşallah rabbim nasip eder . Benim ilk iki doğumun arası 15 ay olduğu için hiç aklımdan bile geçmemişti şimdi 6 sene oldu son sezeryanı olalı bi ümit bekliycem bende
Husna_2021 Serifekeles inşallah gönlünüze göre olur ya bilmiyorum da normal de zordur belki ama o dikişlerin iyileşme süresi hissizlik rahatsız ediyor beni o yüzden istiyorum bi de malum çocuk sayısı kısıtlanıyor ister istemez daha fazla yıpratıyor bence sezaryen
Husna_2021 gezentianne valla doktoruma bir danışcam riskli olmaz derse mecbur yine sezeryan olacak ama bir umut olur derse de denerim hayırlısı artık doktor ne derse o olacak teşekkür ederim cevabınız için ☺️
2cocuk2kopek Husna_2021 benim sezaryen yapalı 6 yıl oldu hem özel hem devlet 2 doktora gidiyorum 2 sine de sordum Çok riskli dedi .
Husna_2021 Premsescik bendeki tek sıkıntı 2 yıl olması galiba ama önceki de 2 yıldı doktor müsade etmişti ama bebek kanala yerleşmemişti bunu da bir teklif etmeyi düşünüyorum açıkçası bi sakınca yoksa denemek istiyorum yani
Zeynepdinc Husna_2021 benimde tam arasa 2 yıl 4 ay olcak bebek doğunca ssvd istiyorum dedim deneriz ama bebek iri olursa uğraşmam dedi ilki 4 kiloydu bu 3 ü görür mü emin değilim
Husna_2021 Zeynepdinc öyle bir risk olmazsa bekleyin derim sonuna kadar ben ikinci kanala yerleşmediği için acele ettim ama bi tık pişman olmadım değil 41 haftayı bekleseydim belki normal gelirdi inşallah sağlıklı olsunlar da hayırlısı olur inşallah
Zeynepdinc Husna_2021 2 yıl sorun olur mu diye endişe ediyorum doğum da tam 2 yıl 4 ay olmuş olcak arası
Husna_2021 Zeynepdinc insan düşünüyor ister istemez ama sonra yine pişmanlık oluyor ya benimde tam 2 yıl 19 gün vardı son haftalara kadar beklemediğime pişman oldum şimdi 3.ye normale riskli diyorlar sağlık ocağındaki ebemin bir hastası da öyle yapmış doktorlara sezeryan olduğunu söylememiş yoğun bakımda yatmış kadın bağırsak rahme yapışmış bunları da duyunca insan korkuyor