1000 üstü olduğu zaman doktora beta bakın dememen lazım gebelik için doktorum beta takibi yapıyor dil beta bakar mısınız derdim acilde 2 kere verdim o şekilde o zaman tam değer artık dil betada çıkıyo hatta bi kere gittim anlattım yine de normal beta bakmış tekrar gidip buna değil diğeri dedin 2. Kez kan vermiştim