misafir4578 bende yarım rahimliyim. Unicorn uterus yani. İlk normal hamile kaldım 17 haftalık bebeğimin kalbi durdu. Sonra olmayınca tüp bebek yaptırdım 6 haftalıkken düştü. 2. Tüp bebeği yaptırdım negatif sonuç aldım 1 hafta önce. İnşallah bir gün buraya hanileyim doğurdum haberiyle geleceğim 🤲🏻 siz normal mi hamile kaldınız