Yavaştan artık ihtiyaçları araştırmaya başladım en önemlisi bebek arabası bence, sürüşü kolay hafif, tekerlekleri küçük 😅 bi araba önerisi istiyorum, fiyat olarak çok uçmak istemiyorum açıkcası, aslında prego arteon içime görsellerinden sadece gördüm, kullanan memnun kalan var mı