Kızlar bugün saat sabah 9 da suni sancı serum yoluyla takıldı ikindi vakti 4 de doğumum gerçekleşti. Şimdilik demek istediğim yakın zamanda suni sancıyla doğum yapacak olanlar varsa kendinizi önceki günlerden rahatlatın nefes egzersizleri yapın videoları var doğum meditasyonları yazıp daha öncesinden rahatlayın. Kendi sancınız yaklaştıysa da tabiki işe yarayacaktır herkes öneriyor zaten ama benim eski tartışmalarıma bakabilirsiniz sancım asla gelmiyordu suni sancıyla yaptığım için bunu söylüyorum en önemli şey vücudu rahatlatmak gergin olmamak benim tecrübem. Şuan hastanedeyim inşallah yarın çıkışım olacak uyumadan önce bunları yazmak istedim doğum yapacak tüm annelerin Allah yardımcısı olsun biraz da olsa içinizi rahatlatmak için söylüyorum suni sancı çok aşırı zor bi şey olarak dillere dolanmış kolay değil ama etraftan duyduğumuz kadar da zor değilmiş emin olun ve rahatlayın canım anneler❤️ İlerleyen zamanlarda inşallah boş zamanımda uzun uzun pozitif normal doğum hikayemi anlatacağım 🫶🏻🫶🏻