DMLBRK Bence şimdiden almayın. Benim oğlum emmeyi çok severdi, biberon falan almıştım önceden, hiç gerek kalmadı. Pompa da vardı kardeşimden almıştım, hiç kullanmadım gerek kalmadı. Bebeğin gidişatına göre sonra da alabilirsiniz her daim indirim oluyor.