Bernarsln 6+4 haftalık hamileyim dün kontrole gittik. Kasık ağrılarım var ve doktor kesenin aşağıda olduğunu, düşük riski olduğunu söyledi. kalp atışlarını da duyamadık bu normal mi acaba?