rabiabzdmr Baby2go bebek arabasından kullanan yada alan annelerimiz var mı acaba nasıl memnun musunuz? Ben future, caromio ve viper lx modellerine baktım da future hoşuma gitmişti😊
rabiabzdmr Mavis72 Asena_ sürüşleri gayet rahat evet ben sadece future da sepet biraz daha büyük geldi o yüzden onu Bi tık fazla beğenmiştim fiyat olarak kaça aldınız peki ben sorduğumda 1150 1250 gibi bir rakam söylemişlerdi 😊
Gokceozbozkurt Ben baby2go aldım ama henüz kullanmadık doğsunlar bakalım iki kere katşandığı için be hafif olduğu için ikiz bebeklerime onu aldım ama iyimi kötümü inan bende bilmiyorum
Aycann12 Ben beneto yeni çıkan 2019 model bt 560 olanı almayı düşünüyorum alan varmı güzelmidir acaba 🤔
Sedagokkaya Ben future modelini aldım çok araştırdım nerdeyse mağza içinde sayısız araba denedik 🤗🙈 daha dışarda kullanmadık ama görünüşü ve katlanınca kapladığı yer olayı hosumuza gitti 🤗🤗 pusetli kısım anneye en yakın olan modelmiş birde tek hareketle yatış ve oturus modeline geçiyor başka modellerde bide ayak kısmından bağlamak açmak gerekiyor . 🤗