Tugcesrts94 Arkadaşlar gebeliğinde anksiyete ilacı kullanan varmı bir arkadaşım çok kötü doktor lustral başlıycakmış
Noluyoya Ben kullanıyorum kullanmasam bu güne bile gelemezdim 6. Ayımda başladım lustrale 25mg la yetmedi 50 kullanıyorum hiç istemezdim kullanmak ama stres bebeği çok daha kötü etkiliyormuş