Adelon9  18 haftadayım doktor kullan dedi folik asit falan da var fazlası zararlı değil mi aranıza kullanan var mı hamilelikte emzirme sürecinde
1kopek1bebek Adelon9 MİDEYİ MAHFEDEN BU İLAÇÇÇ beni varyaaa per perişan etti geberrrdim. Ocean mommy geçtim bunu bırakıp bilginize
Bet1626 Adelon9 28.haftadan beri kullanıyorum efamomu +magnezyum+demirle birlikte Kursağım çok kaynıyor ondan mı anlamadım Ama bitince başka bir ilaca geç dedi o daha çok sütü arttırıyormuş. İsmini okuyamadım kağıtta eczaneden henüz almadım onu.
Hasret47 Adelon9 gebeliğin başından beri kullanıyorum aynı zamanda bunun hem multivtanin magnezyumunu kullanıyorum değerlerim çok iyi 36 haftalık olacam doğum sonrasida kullan demişti
Hasret47 Adelon9 bu arad teyzem bu firmanın mümessili doktorlar ve eczeneler tarafından çok sevilen bir vitamin çünkü içeriği çok zenginmis
Adelon9 1kopek1bebek ya ben hamilelikten önce de içiyordum sadece kullanmaya devam et demesi içeriği beni biraz rahatsız ediyor
1kopek1bebek Adelon9 elbet bişeyler farklıdır. Kendimi vücudumu özellikle midemi çok iyi tanırım. Hemen anladım onun beni kötü yaptığını ve evet gerçekten bıraktığım gibi midem bana teşekkür etti. Bence bu vitaminlerde ocean gerçekten çok iyi
Adelon9 1kopek1bebek bence benim de mideme iyi gelmiyor çünkü bulantılarım başladı resmen başa döndüm en iyisi doktorla görüşüp değiştirmek
Adelon9 Hhh03 evet içinde bir çok vitamin var ben ikinci kutuya geçtiğimde hamile olduğumu öğrendim çok şükür ❤️