_biranneadayi Ayc61- Aynı durumdayız 39 hafta sürekli kasılıyo ama başka bişey yok hayırlısıyla bi gelseydi🫢❤️
Aleymercimek Ayc61- herkes gibi yalanci kasilmalar aşşiri fazla oturup kalkmak yurumek yatmak zulum her saniye kasiliyo ama onun disinda tik yok her gun bekliyorum su mu gelir sanci mi nişan coktan geldi de bakalim🙂 saglikli sihhatli dogsunlar
riceandrama Ayc61- ben de 39 oldum dün 38+6 da kontrole gittiğimde yalancı sancı dahi çıkmadı nstde… bebek kanala da girmemiş doktorum 40. Haftaya kadar doğmaz ise 3-4 gün daha bekler duruma bakarız dedi. Hareketlere devam ediyorum bakalım 🫠
Ayc61- _biranneadayi amin inşallah yürüyüş yapıyorum ve gün içinde pilates topuyla hareketler yapıyorum yarın kontrolüm var bakalım sağlıkla kolaylıkla gelsin yavrularımız♥️
Ayc61- Huzurluanne05 Vakitleri daha var demekki kolaylıkla güzellikle gelsinler normal doğum mu istiyorsunuz
Sinif177 riceandrama nst de yalancı kasılma çıkar mı bende onu merak ediyorum. Doktora benim hiç ağrım olmuyor diyorum. Oluyordur fark etmiyorsundur diyor. Nst 25 in üstüne çıkmıyor. Nasıl olacak böyle bilmiyorum
riceandrama Sinif177 doktor bana nts sonucum için hiç yalancı sancın dahi yok dedi ama tabii ki ben de yer yer kasılmaları hissediyorum ama o kasılmalar geldiğinde nts cihazına baktığımda 40ı geçmiyordu o yüzden öyle demiş olabilir gibi düşündüm. Aynı şeyi ben de söyledim öyle kayda değer bir ağrım yok diye, bakalım gerçekten de nasıl olacak
Kircicegi Ayc61- Bugun itibariyle 39+6 oldum yarın 40 olacak ama bol sancı çekmekten başka bisey yok. Ne bı ilerleme var ne açılma . Bugün bide acilden gidecem kontrol amaçlı çünkü randevu alıp gidemiyorum malesef . Ve artık doğurmak istiyorum 😊
Ayc61- Kircicegi Ben bugün gittim 39+1 açılma sancı yok sadece yalancı kasılmalar var doktor 40 haftayı dolduralım haftaya cuma günü gel bakalım kendiliğinden gelmezse cumartesi suni sancı deneyelim dedi eğer olmazsa sezaryene dönecek galiba çok karışık duygularım sağlıkla kolaylıkla olsun hangi doğum şekli olacaksa
Psikoanne Nst de sancılarım 60’a kadar çıkıyor fakat ben aşırı hissetmiyorum , doktorda gerekirse 41’e kadar bekletiriz dedi. O bekleme sürecini gelin de bana sorun dedim . Son zamanlar beklemek gerçekten zor oluyor . Allah kolaylık versin hepimize 🤲🏻💖
Ayc61- Psikoanne Banada kendi gelmezse cumartesi yatış yapıp suni sancı deniycez dedi hem korku hem heyecan var karışık duygular içindeyiö Allah hepizimiz yardımcısı olsun su gibi doğumlarımız olsun
riceandrama Bir şey soracağım 39. Oldum bugün itibariyle, idrar ve kan tahlilini en son 32. Haftada istemişti doktorum, son haftalarda enfeksiyonu kontrol amaçlı idrar istemesi gerekiyor muydu sizlerde durum nedir acaba..?
riceandrama Prensess33 ben de anlamadım ki dün kontrolde dili ile dişi arasında haftaya test yaparız gibi bir şey söyledi soracaktım araya bir şeyler girdi benim de kafam gitti şimdi de tedirgin oldum
Prensess33 riceandrama hastane yapmazsa bile sağlık ocağında ebeler takip ediyor aslında geçen konuştuk tahlil yapmışsın tekrar burda yapmana gerek yok dedi isterseniz pazartesi sağlık ocağında yaptırın tedirgin olunacak bı durum yok önceki tahliliniz iyi çıkmışsa belkide gerek duymamislardir