Mucize0 kız dur sende 😂 ben dört haftalık öğrendim normal kontrole gitmiştim çoçuk düşünüyoruz diye, bir haftadır da belim ağrıyordu, doktor en son ne zaman regl oldunuz dedi, bir ay önce dedim, günlerim bekliyorum bu aralar dedim, olmayacaksınız çünkü hamilesiniz demişti:) kese oluşmuş meğer, tutunurken oluyor o ağrılar. Dört haftalıktı öğrenmiştim bende