Umuteymen65 Kizlar 24 +3 üm karnım sertlesiyo bir kaç saatir öyle sertleşme dediğim bebek kasiliyor yani bebek yapiyo doguma yakın son ay böyle olur ya yalancı sancı der hemşireler şu an öyleyim neyden kaynaklı acaba korkuyorum bir sikintisi var mıdir bebeğimin
Busra2013 Umuteymen65 21 haftadayim bendede karnimin el altinda zaten hareket edio orda sagda birden toplanio sertlesio ole olunca nefesm kesilio
glnhl_34 Umuteymen65 ben doktoruma sormuştum toplanıyor demişti merak etme falan. Demişti ama yinede takip edin kendiszi şuan bende 34+2 deyim o seklde resmen çukur bi taraf
Kvsr46kvsr Umuteymen65 doğuma yakın olması normal ama bu haftalar daha erken. Bende 24+3 te geçmeyen bi kasılmayla gittiğimde nstde sancı çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu ve mantar varmış çok fazla. Tedavi oldum. Kasılmamda kalmadı günde bi kaç kere oluyor sadece. Rahatsız edici değil yani. Kontrolde söyleyin bence doktorunuza
tahamommy Üste çıksın canım bende merak ediyorum, 22. Haftadayım gece uyandığımda sanki bi yerde toplanıyormuş gibi hissediyorum