Sedaates yani bence kendi doktoruna danışsan daha iyi olabilir. Sağlık ocagında daha aşı olmaya gittiğimde hemşire bana kan ilacı başlaman lazım dedi. Bende neden şuan düşük değil doktorum uygun görürse başlarım dediğimde. Özel doktorlar düşsede vermiyor diyip 12-13 civarlarındaki kan durmum için ekstra ilaç vermeye çalıştı. Bende kullandığım ilaç demir takviyeli ve kanım düşük değil siz aşıyı yapıp diğer konular için bana bırakın dedim.
Yani acaba bana yaptıkları gibi onlar için mi düşük yada ciddi bir düşük durumumu var baktırman lazım. Kayınvalidemin çok düşüktü iğne başladılar ama okadar kötüydü ki gözünü açmadan 20 saat uyuyordu nerdeyse halsizlik tansiyon düşüklüğü. Yani böyle kötü belirtilerin var mı yok mu bilmiyorum