Cigulibinnaz İlk gebeliğimde tetanoz iki doz olmuştum şimdi 1 olmam gerektiğini söyledi doktorum. Bide boğmaca aşısı varmış yaptıran var mı? Onu yaptırmak istemiyorum hiç ilkinde yoktu yeni yapmaya başlamışlar
ynzl Cigulibinnaz önceden de doktorlar öneriyormuş ama parayla dışarıdan alınıp yaptırılıyormuş. Ben hem kendi doktoruma hem de detaylı ultrason için gittiğim doktora sordum ikisi de boğmacalı olan aşıyı önerdi 🌸 Henüz vurulmadım ama 28-29. hafta civarı vurulmayı planıyorum
Cigulibinnaz ynzl boğmacaı aşı artı normal tetanoz mu olacaksınız yoksa sadece boğmacalı olan aşı mı? Kaç doz oluyor
BuseUnyy İlk dozu yaprırdım sonra Bana İki Doz Vurulacaksın Dedi Sağlık ocağı doktoru.İkinci Dozu Boğmacalı olacak dediler 1hafta önce yaptırdım.Hala Kolum ağrıyor Kaldırırken Zorlanıyorum
deryakrgz Cigulibinnaz Hayır ilk gebelik 🤗 bir doz tdap oldum boğmacalı ikinci toz normal tetanoz olacakmış..
ynzl Cigulibinnaz tek doz boğmacalı aşı olacağım. Sağlık ocağında da öyle dediler. Aşı zamanım geldiğinde zaten boğmacalı aşı çıkmıştı o yüzden ilk doz tetanozu olmama gerek kalmadan tek doz boğmacalı yaptırmış olacağım
ilayda_2309 Cigulibinnaz bence yaptır canım sağlık açısından zaten doğumdan sonra bebişe de yapılıyor
deryakrgz Cigulibinnaz zaten kuzum bebeğin kalp atışını dinletip aşıyı yapıyorlar yani benim ebem öyle yapmıştı.. ilk gebelik diye ben tedirgin olmuştum. Bir sıkıntı olmadı çok şükür..
Hanfak deryakrgz bende bugün ilk dozu oldum karma olanından kimisi karma ikinci dozda vuruluyor dedi içimi panik kapladı