Byzctn Kucukmucizeninannesi bende daha karar vermedim bakalım sabah kontrol var doktorla bir konuşucam gidişat ne durumda diye hayırlısı olsun hepimiz için
tugbamehmetbaki Dilaree valizi girecek olanların Annem ayarladı sadece Benim birkaç eksiğim var hatta ben valiz düzenleyici almıştım daha şık durdu
Sulesultan Byzctn bundan sonrası daha yavaş geçer derler ama bende öyle olmadı, 38.haftaya girdik, birşeylerle meşgul olunca zaman daha çabuk geçiyor, bir de sıkıntılar sancılar ağrılar 30dan sonra başladı benim
Sulesultan Mrvnrtprak aynıyız, nasıl durumunuz nişan geldi mi , geceleri sancı oluyor mu sizde de benim gibi😊
Mrvnrtprak Sulesultan sancılarım hafif hafif yoklamaya başladı, bu hafta çatı muayenem var. Hayırlısı bakalım 40 a kadar beklemicekmiş gibi geliyor bana 😊
hunilimom Byzctn 24+6 olduk benim içinde zaman geçmiyor sanki yıllardır kış mevsimindeyiz gibi mayıs bi gelmedi
Nalkan Hasreterel 38. Hafta gelsin istiyorum bir an önce cnm ya geçmiyor bana zaman sezaryen olucak nasipse sen nasılsın yanlış hatırlamıyorsam senin ikinci gebeliğindi dimi cnm?
NimetDilmen Byzctn Darısı bize İnşaAllah saqlıkla 😊 Zaman qecmio sanki hic qelmicek o 30 lar 😕 18 haftalıqım bende 😊
Byzctn NimetDilmen bende sizin gibi düşünüyordum ama sabır işte bir şekilde zaman geçiyor inşallah daha hızlı geçer 🙏🏻☺️