Mavininannesiseyda Birkaç isim arasında kalmıştık hem eşim hem benim ikimizin ortak evet dediği hem de cevremizdekilerin beğendiği 💞Dila 🌿 ismine karar verdik. Ne zormuş isme karar vermek 🥲 aklımın bi köşesinde Beliz de kalmadı değil:))
staRmama Mavininannesiseyda bana da beliz daha hoş kibar geldi dila biraz kaba geliyor gibi ama sizin kararınız tabii ki sağlıkla gelsin 💕