canao gebelik şekeri kontrol altına alınmadığında bebeğinizin fazla kilo almasına yani şişmesine sebep olur, siz özellikle boy detayı sorduğunuz için söyledim. Pek korkuyor gibi yazmamışsınız. En Başta hafta-kilo-boy belirtmek yerine gebelik şekeriniz olduğunu söylerseniz burda diğer hamileleri acaba bebeğim küçük mü diye strese sokmamış olursunuz naçizane tavsiyem ❤️🌸