Lina_72 6+4 haftalik hamileyim doktora gittim kese var ama bebek görünmedi bir hafta sonra kontrole gitmemi istedi 5 kaybım oldugu icin endiseliyim bu haftalarda olupta sonradan bebegi gören oldu mu
efeduru Lina_72 5 kaybın sebebi nedir acaba ? Bazen geç döllenmeden kaynaklı gozukmeyedebiliyor siz içinizi ferah tutun bebeğiniz gorunecektir allahin izniyle 🙏
Lina_72 efeduru sebebini bizde bilmiyoruz yapmadigimiz test gitmedigimiz doktor kalmadi inşallah bu sefer sağlıklı olur görürüz
Lina_72 efeduru yatkınlık var denildi igne kullanmama ragmen düşük oluyor teşekkür ederim cnm insallah bu sefer hersey yolunda gider
Gkczel 5+2 de bizde sadece kese görmüştük. 10 gün sonra tekrar gelin demisti doktor. Gittiğimizde bebeği görmüştü. Içinizi ferah tutun