Kızlar 31.haftalığım.
Şekerim var insülin başlandı dün doktora gittim çok iyi biri güler yüzlü nosunu falan verdi ben seni takip edicem dedi .
Bana ölçümlerini söylediğim günler at dedi
Ben saat 17 gibi soru sordum cevap yazmadı .
Levemir yazdı akşam 8 ünite ama işe yaramıyor sanki .
Cumartesi gün ki ölçümlerini at dedi mesala yarın ölçülen atıcam yine cevap alamicam büyük ihtimal