x_sumeyyexx ozgeserin aaa bize de bugün tarih verdi sezeryan olucak son 24 demişti 16 hazirana gün verdi
Prensess33 Esmaaaaaaaaaaa sizinle aynıyız ya😂 pazar günü tahmini doğum tarihim inşallah o gün sağlıkla kucagimiza alırız
Esmaaaaaaaaaaa Prensess33 amin inşallah 🙏🏽🤍 benim kızın geleceği yok daha haftaiçi suni sancıyla başlatırlar gibi geliyor bana hep
Yalkan Gzm122 maşallah sağlıkla gelsin ler inşallah 🙏🏻🥰 bakalım ne zaman gelicekler 👼🏻 hangi şehirde oturuyorsunuz
Nrckmkci Edadiyebirisi sezeryan doğumlar 15 gün erken olmak zorunda değil sanırım benim doktor sancı yada ters giden bisy olmazsa 39 40 Lara kadar bekleticek🥱 sezeryan olacağım şafak 44 uygulamaya göre
Edadiyebirisi Nrckmkci ilk bebişim hiç bilmiyorum belkide bekletir bizim doktor da ya da kilosu vs iyiyse alır sağlıkla gelsinler inşallah 🥰