Smayldz Tuzla devlet hastanesinde doğum yapanınız var mı ? Nasıl bi hastane odalar, ebeler,yenidoğan yoğun bakım ünitesi var mı ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Imasleeper Smayldz 1 ay sonra yapıcam doktorlar çok iyi özellikle üç tanesi biri osman sertaç diğeri ezgi er ve birsen tursun. Osman ve birsene gittim ama ezgi de duyduğum kadarıyla çok iyi doktormuş. Doğumumu osman sertaç yapıtıracak sezeryan ile. Kilomla değerlerimle bebeğimle müthiş ilgilendi kızımı medipolde doğurdum böyle değer görmemiştim 😂yoğun bakım yok eğer ikili test yaptırmazsanız yada ayrıntılı ultrason doğum yapamazsınız kabul etmiyorlar çünkü ani gelişen yada bilinmeyen durumlar olabileceği için ve yoğun bakım olmadığı için direkt kartala yada Zeynep kamile yönlendiriyorlar o yüzden o testi ve ultrasonu kesin istiyorlar . Ebeleri çok tatlı ve gebe okulu var herşeyi anlatıyorlar. Ben gidemedm ama online olarak bağlanıp izledim dersleri öyle de avantajı var. Kan serumu almak için doğum odalarına çıktım aşırı temiz ve çok güzel 👍🏻 hatta kalp atışım hızlandı nefes alamadım felan ve bebek gibi ilgilendiler inşallah doğumuma da öyle hemşireler denk gelir yada hepsi öyledir diye tahmin ediyorum. Kısaca aşırı memnunun şuanlık inşallah doğurunca da böyle memnuniyet dile getiririm
Asyasel1720 Imasleeper merhaba bende tuzlaya ezgi er e gidiyorum 7 aylık hamileyim bende orada düşünüyorum doğumumu ama ayrıntılı ultrason yaptırmadım diye acil bişey olursa burada doğum yapamazsın dediler. Bu ayrıntılı ultrasonu yaptırmak zorunlu değil ki neden böyle bir kural koymuşlar onu anlamıyorum
Imasleeper Asyasel1720 bebek yoğun bakımları yok ya ondan. Bebeğinizde bi problem varsa eğer inşallah yoktur tabi ama böyle bi durumda acil müdahale edemiyolar ondan
Asyasel1720 Imasleeper ben sezaryen olucam üçüncüye yani benim ilk doğumum gebelik zehirlenmesi olduğu için acil sezaryene alındım ikinci de 38+5 günlükken sancım var diye acil sezaryene alındım yani bunda da sancım olursa ne olacak doğuma almıcaklar mı ?