Beyzanur61 Merhaba. Gebeliğimin 30. Günündeyim. Bugün karnıma birkaç defa adet sancısı gibi sancı girdi normal mi ?
KLORAKHANIM Beyzanur61 oyyy ıyyy en zor zamanlar öksürürken bıçak saplanması vs hepsi çok normal rahmin büyüyor