Kızlar 2 haftadır gribim ve asla geçmiyor. Burun tıkanıklığı halsızlık falan neyse ama öksürüğüm de geçmiyor ve pazartesi sezeryanım var. Ne yapacağım ya ödüm kopuyor o dikişlerle nasıl öksürücem napıcam.. Ha gayret geçer dedim, doktorum şurup önerdi onu kullanıyorun bitkisel şeylerle de takviye alıyorum ama yok geçmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu şekilde sezeryan olan var mı?