Öncelikle geçmiş olsun. Doktorunuzun dediği gibi tansiyon takibi yapın belki o an stres, sinirle çıkmış olabilir. Öncelikle sakın olun. Bol su için. Yürüyüş yasağınız yoksa bolca yürüyün. Kan sulanmasına dair bir probleminiz yoksa limonlu su için. Aç karnına yapabilirseniz sarımsak yutun bunlar tansiyonunuzun düşmesine neden olacaktır. Ama yine de düşmezse sakın korkmayın ilaç başlarlar ve hem siz hem bebeğiniz iyi olur. Günde 2 defa alıyorum tansiyon ilaçını bebeğimle çok şükür iyi. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Stresten uzak dur mümkün olduğunca.