Gazelllll oturarak kılabilirsiniz, ben ödemlendiğimden beri sandelyede oturarak kılıyorum. Bugün normal kılmayı denedim ama çok zorlanıyorum, sandelyede devam doğurana kadar ☺️
Aslında kılabilsek secdeye gitmek, çömelerek kalkmak falan gebelikte faydalı hareketler. Hatta secde hamile yogasında pozisyon olarak yaptırılıyor.