Kızlar son adet tarihim 16 Nisan. Beta böyle yüksek çıkmış. Sizce ikiz gebelik mi 😶🌫️🥹
Karabiber gayet normal değeriniz ,beta ile ikiz yada değil diyemeyiz ultrasonda blli olur