Dyglila Herkese merhabalar En son gittiğim kontrolde 15.haftaya girmem gerekti fakat doktorum 13+3 dedi bende 15 olacağını söylediğimde bebek ayaklarını toplu tuttuğu için ölçümü şuan13+3 gösteriyor hareket ettikçe de değişiyor dedi ama endişelendim ister istemez. Başına daha önce böyle bişey gelen oldumu? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Nurrrrr Dyglila canım benim oğlum bazen geriden gelirdi bazen önden giderdi doktorun problem yok demişse kötüyü düşünme bence 👍🏻
Biroglanannesi Dyglila hiç endişelenme o haftalarda öyle olabiliyor bende öyleydim. Şuan 22. Haftadayım bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor. Yetişecektir haftasına içini ferah tut
Dyglila Nurrrrr cevabınız için çok teşekkür ederim. İlk kez böyle bişey söyleyince tedirgin oldum ister istemez.