Gul1935 Hamileliğimde neredeyse hiç meyve tüketmedim. Meyve yemeyi sevmiyorum. Benim gibi olan var mı acaba. Yemek gerekiyor mu vitamin hapı da kullanıyoruz yerine geçer mi acaba. Bebek etkilenir mi yememekten
tanhc Gul1935 bebeğe kilo aldırması açısından muz çok tüketiyorum ben. diğer meyvelerden de vitamin almak için tüketebilirsiniz ama doktorum meyve de göründüğü kadar masum değil demişti. en çok şeker içeren şeylerin başında. bence azar azar tüketmeye çalışın zorlamadan
Glhayat_54 Gul1935 sadece meyveyle etkilenseydii ohoo dert etme ben tiskinmelerim yüzünden bi cok seyi yiyemıorum et, balık, bakla gillerden,yesilliklerden bile artık olduğu kadar.
lutka01 Gul1935 meyve çok faydalı bişey değil şeker deposu sorun olacağını sanmıyorum bana doktorum meyveyi ve tatlıyı yasakladı faydasından çok zararı var amniyon sıvısını çoğaltıyor içindeki şeker miktarından sebep
Gul1935 tanhc aynen şeker yükseltiyor tatlı kadar ama az yendiğinde sorun olmaz sanırım ama ben hiç yemiyorum meyveden vitamin hiç almıyorum inşallah vitamin hapları karşılıyordur kendimi suçlu hissediyorum
Gul1935 Glhayat_54 kaçıncı haftadasınız ben ilk aylar öyleydim 3 ay midem bulanıyordu tiksiniyordum şimdi maşallah herşey canım istiyor. Ama meyve aklıma bile gelmiyor evde 1 ay önce aldığımız meyveler duruyor bozulmadı da ☺️
Gul1935 lutka01 kaçıncı haftada yasakladı ilk 5 ay sıkıntı değil sonra şeker yükseliyor ya ondan yasaklamıştır. Siz ne güzel vitamin almışsınızdır ben hiç alamadım yeşillikte yemiyorum sadece et sebze bakliyat
Gul1935 zeynepcee1 1 hafta önden gidiyor ama meyvedeki vitaminleri başka şeylerden alamayabilirim sanırım vitamin hapları karşılıyor mudur
tanhc Gul1935 dediğim gibi muz yiyebilirsiniz en azından kendinizi zorlayıp. bebek için çok yararlı bence
Gul1935 Glhayat_54 hiçbirşey kalmamış maşallah herkesin hamileliği farklı işte kimi hiç hamile gibi bile değil normal eskisi gibi nasılsa öyle ben gene yorgunluk bitkinlik hepsi hat safha da
Glhayat_54 Gul1935 ilk hamileliğimde evet bende prensesler gibiydim, ama bu seferki cok farklı geçiyor