Masal2021 bizle senle konuşmuştuk diye hatırlıyorum gebelik testimi attığımda yazmıştın senin belirtilerin var mı ben daha kan vermedim adetim 7 gün gecikti 3 tane test yaptım pozitif pazartesi doktora gidicem ama çok belirtim yok sadece göğüs hassasiyeti çok fazla var bide ara ara adet olacakmışım gibi hissediyorum karnım ağrıyo