gebelk Ben de PCOS luym şu an ikinci gebeliğimi yaşıyorum. İlk gebeliğimde 8 ay kadar sonra olmuştu. İkinci gebeliğim daha planlıydı ve yumurtlama günlerimi takip ettim. Reglim düzenlidir. 2 ayda hamile kaldım. Öncesinde doğum kontrol hapı kullanıyordum. Eşimle 7 ay kadar uzak kalacaktık o dönem hapı bıraktım. Geldikten iki ay sonra hamile kaldım. İlk hamileliğimde ise evlenmeden önce ve evlilik sonrasında bir süre doğum kontrol hapı kullanmıştım. Ek bir takviye hiç almadım. Fazla kilom fazlasıyla var. Saçma bir şekilde kilo alınca hamile kaldım. Ama insülin direnci gibi pcosun yan hastalıkları bende yok. Doğru zamanda bebeğine kavuşman dileğiyle. Acele etme ve düşünmemeye çalış. Benim ilk bebeğim aklımdan çıkarttığım zaman oldu.