Kan/vitamin değerlerinize baktırın onları tamamlayın, folik asite başlayın mutlaka, çok zayıflamanız şart değil elinizden geldiğince kilo verin, güzel bi doktora gidip verdiği takviyeyi kullanın Allah’ın izniyle en kısa zamanda hamile kalırsınız. Üst üste okuyunca zahmetli gibi geliyor ama hiç öyle değil, he bi de yumurtlama döneminizi az çok tahmin etmeye çalışın ona göre o günleri ilişki konusunda es geçmeyin. Ben bunlara aşırı dikkat etmememe rağmen 4 ayda hamile kaldım, geç döllenme/boş gebelik stresleri oldu ama geçti çok şükür. İçiniz rahat olsun eğer nasipse Allah gayretinize karşılık verecektir