Meryem80 Hanımlar sizlerde de anı hareket yaptığınızda elektrik çarpma hissi gibi bir his oluyor mu karninizda
Kartanesi-24 Meryem80 evet benimde 17-18 haftalarda o his çok oluyordu bende böyle bir post açmıştım hatta şuan çok sık olmuyor ama ara ara yine çok yemek yediğimde karnım gerildiğinde ani hareket yaparsam oluyor bazen normal sanırım
Meryem80 Diğer gebeliklerimde yaşamadım bunda aniden kalksam Bile sanki elektrik çarpıyor gibi oluyor benim de garibime gitti
Meryem80 Kartanesi-24 teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için içim rahatladı bir ben değilmişim demek ki