Nacyax Mavisannexl bende 36+4 um bugün paylaştım post olarak resim koyduğum için kaldırıldı kimisi olabilir dedi kimisi normal dedi kanlı miydi sizinki yoksa normal akıntı tarzında mi
Sngl_12022 Mavisannexl benim ilk gebeligimde sarı cok yogun akintı gibi ama cok koyu kivamliydi kalıp gibi nisanim geldi 2 gun sonra dogurdum
Nacyax Mavisannexl bende öyle sandım yani olabilir de olmayabilir de pazartesi doktora gidicem anca o zaman öğrenirim heralde
Susenasu Nacyax ben yarın gideceğim doktora aynı konuşmaya ben de yazmıştım ama silinince gitmiş yazılar. Doktoruma soracağım bakalım ama bebek gelse gelirdi herhalde hala ses yok🫠
Nacyax Susenasu sorma ya gününü bilsek stres olmayız heralde bu kadar sezeryan olacaklar için bu yanı güzel heralde 😅
Susenasu Nacyax o da ayrı bi strese sokuyordur kesin ama böylesi de ayrı bi zor. Her gece diyorum bu gece gelecek galiba ve bunu daha 36.haftada yaşıyorum 39-40’a kalırsak işimiz zor😂
Susenasu Nacyax 34de 2450gramdı 35te tam ölçüm alamadı aynı kilo görünüyor dedi ama bebek yeri daraldıkça ölçümleri zorlaşıyor bir kere daha böyle olmuştu o yüzden ciddiye almadık sizin kaçtı?
Susenasu Nacyax boyu da 43-44cm demişti ama bizim kıza minyon olacak demişti birkaç kez doktorum ben de minyonum ondan sanırım☺️
Nacyax Susenasu hmm anladım canım benimki biraz korkuttu da beni çok iri bı bebek olacak ne yiyosun sen falan dedi 33+4te 2750 dedi kilosuna çok da fark yok sanki boşa korkmusum
Susenasu Nacyax ultrasonda bide yanılma payı oluyor ya sağlıklı olsunlar da gerisi çok önemli değil☺️