Smtpll umarım sağlıkla güzel sonuç alırsınız, bunun aslında iyi kalite olmasıyla alakası yok bc olup tutan aa olup tutmayan var, bende 5AA transfer olmuştum tuttu cok sükür, ama mesela 3 tane 5AA embriyom vardı 3 ündende biyopsi alıp genetiğe yolladık 1 i hasta gelmişti yani iyi kalitede olsa tutmama olasılığı malesef var