Depresif_polyanna gittiğim doktor yılların tecrübeli doktoru her konuda çok güveniyorum şeker yüklemesi bile yaptırmadı zararı olsa vermezdi midem çok kötüydü gaz birtaraftan reflü bir taraftan sabaha kadar uyuyamıyordum çok şükür şimdi rahatladım hatta şikayetim çok olunca safra keseme baktı ondan mı acaba diye biley yok demişti