001122 merhaba bendede ibs var. 7 haftalık hamileyim çok fazla gaz sorunu yaşıyorum ayn zamanda ishalimde. Siz hangi probiyotiği kullandınız gebelikte farkedermi acaba? Ben normalde antidepresan kullanıyordum gebelikten dolayı bıraktım ama çok kıvranıyorum gaz sancılarından umarım görürsünüz beni 🙂