Hilallm1 doktor randevunuzda izin almanız şart, sorun olmuyor uçakla alakalı ama rapor erken dogum riski olup olmadıgını havayolu şirketleri bilmiyor emin olmak istiyor,
Siz raporu alın 32. Haftada soruyorlar bazen ama dönüşte sıkıntı yaşamazsınız en azından