dunnobeck Doğumdan sonra eski bedeninize kolay bir şekilde dönebildiniz mi? 12-13 kilo aldım, göbeğimden başka vücudumda şişlik yok. Sezaryen doğum sonrası kısa zamanda toparlanabilir miyim?
Bebekmert dunnobeck 49 kilo ile hamile kaldım 68 ile doğuma girdim . Tam 50 gün oldu sezeryan doğum yapalım ikinci sezeryanimdi ve şuan 52 kiloyum 34 değil ama 36 giyebiliyorum hiç bir spor diyet vs yapmadım sadece hergun bol su içiyorum
EbCey dunnobeck ilk gebeliğimde 38 kg ile hamile kaldım 53 kg ile doğum yaptı. 32 haftalık doğmuştu bebeğim. Doğumdan sonra 3 hafta kadar aşırı terledim nedense. 46 kiloya düşmüştüm. Oğlumda koliklik başlayınca 38 kiloya düştüm tekrar. Şimdi yine hamileyim. 44 kilo ile hamile kaldım şu an 53 kiloyum. Umarım bi 50 kg olarak kalırım diye bakıyorum 🤣🤣sezaryen doğum yapmıştım bu arada. Hafif göbeğim vardı o da gitti kendi kendine. Ek bir şey yapmadım. Hatta korse sordum doktora. Asla önermiyorum dediği için almamıştım.