Benim ilk transferim 5ab kaliteydi. Negatif oldu hicbir sorun yokken ki biz cocuk olmaması sebebiyle yaptirmamistik kendiliginden zaten olabiliyo. Neyse. Ona ragmen tutmadi. İkinciyi 22 nisan da yaptirdim. 23 unde deprem oldu. Korktum stres yaptim, arabaya indim sıkıştım eve ciktim. Sonuc pozitif.. yani tutacagi varsa tutuyo hemde cok guclu tutundu yavrum. 7. Gun idrarda bile gordum net. Beslenmeme dikkat ettim. Siyah mercimek, sut yogurt, avokado yesillik olarak kivircik roka yedim. Cig badem cig findik tukettim, ilaclarma alarm kurdum hic aksamadi. O stresle tutunduysa ki dedimki kendime Allah vericekse verir zaten sana biraktim Allhim dedim yani. O andan sonra bir rahatlik geliyo zaten insana emin ol