Hgmom1 Dip balıkları hamilelikte önerilmiyor, yüksek cıva içerdikleri için. Yüzeyde yüzen balıkların tüketilmesi öneriliyor. Ben de ton balığının dip balığı mı yüzey balığı mı olduğunu bir türlü öğrenememiştim. İnternette hamilelikte tüketilir diyen sayfaya da denk geldim tehlikeli diyene de. Ben riske atmayıp yememiştim, onun yerine somon tercih ettim. Siz de doktorunuza sorabilirsiniz.