BirAnneikibebek0 Tahminlerini söyleyip bilen bilmeyen herkese çok teşekkür ederim çok şükür bir oğlum daha olucak💙güzel isim önerilerinizi de bekliyorum 💝
BirAnneikibebek0 BirAnneikibebek0 Cinsiyetimizi baştan beri bilenler @Elamomy @Almirolie @Ebru_ebru @Sevdam74 Teşekkür ederim tahminleriniz tuttu 🌸
BirAnneikibebek0 Esrakaya1 Benim aklımda şuan sadece Akın Alp var daha güzel bi isim bulursam değiştiririm dhdjnsns😂
Tugba_esn Bende 13 haftalığım normalde özele gidiyoruz 15. Hafta cinsiyeti öğrenmek için şimdi gitmedim devlette rutin için gittim görüntü kalitesi kötü ama anlayan anlar sizce cinsiyetimiz ne ? Görsel ekleyemiyorum neden :/:/
Ilkesmomy BirAnneikibebek0 bana da tahmın bulunmuşlardı elamomy ve sevdam inşallaahhh amin aminn benımkıde tutar 🥹🥹🥹 Saglıkla buyutunnn
Almirolie BirAnneikibebek0 benim baktığım sonuncu kişilerdensin artık bakmıyorum bu yanıtı almak güzel geldi 🥹💖 sağlıkla gelsin kuzum ☺️
Esrakaya1 BirAnneikibebek0 benimde aklımda Metehan var aynı düşüncedeyim doğurana kadar daha güzelini bulmazsam böyle kalacak kdkdkdkd