Betttt ben gidiyorum canım.Doktorum Senem Aras.çok iyi biri.muayene nerdeyse yarım saat sürüyor.detaylı herşeyi anlatıyor.tek eksi tarafı sadece gündüzleri mesai saatleri arasında ulaşabiliyorsunuz.ama asistanı hep açık.Doğumhanede gece doktorları Ahmet bey ve Ali bey nöbet tutuyorlarmış.ikisi de erkek)Ama Doktorum dedi zaten hemşireler çoğunlukla yanında olurlar,doktorlar beş dakika gelir bakar diye.Hani doğum esnasında doktorları pek görmezsiniz özel bi ani durum yaşanmadıkça dedi.Muayene ücreti 110 tl olmuş.Doğum ücreti normal 950tl.sezeryan 1950 dedi. Odalarını gezdim gayet temiz bakımlı.Ayrıca suit odaları varmış ekstra 150 tl günlük veriyormuş.