Aleyy00 happyboy_ İlk his böyle içten gıdıklanma, sanki içinden bir yerin yırtılmış gibi cırt etme hissi gibi, yani aslında anlarsınız o ilk hareket hissetmeyi. Değişik bir his oluyor.
tahamommy happyboy_ bende ilk bi akşam pıt pıt içerden bişey olmuştu 😅 tarif etmesi de zor ama bence anlaşılıyor kesinlikle ya çünkü orda bağırsak yok bağırsak hareketi diyemeyiz , mısır patlaması gibi bişey
Ecem_P happyboy_ Karnımın altında kaşığımın üstünde böyle seyrime gibi oldu bildiğiniz bacağınız filan seyrir ya öyle damar atar gibi önce damar sandım ama hala devam ediyor iki haftadır 😂
Nacyax happyboy_ bende ilk başta böyle baloncuk patlar gibi kalp atışı gibi hissetmiştim sonradan at teper gibi oluyor 😂
tahamommy happyboy_ odur o zaman canım ilerleyen günlerde anlıyorsun zaten hissettikten sonrası da çok hızlı geçiyor 😍 sağlıkla gelsinler inşallah
Miniboy happyboy_ hiisedene kadar en merak ettiğim benimde buydu😂 Yani normalde karnında harekt olmuyo bağırsak hareketlerin var sadece. Farklı birşey olduğu için anlıyorsun aslında😂 bana minik kıpırtı gibi gelmişti şaşırıp acaba mı diyip beklemiştim ikinci hareketten sonra emin oldum😂