Zeah Merhaba arkadaşlar 7+5 haftalık gebeyim.Apandisit ameliyatı oldum.Bebeğime çok şükür bir şey olmadı.Şu bir kaç gün benim için çok sıkıntılı geçti.Kaç güne toparlarım inş.