Melike2535 Bat 26 bugün tekrar Predictor early test yaptım bi umut ama negatif napicagimj hiç bilmiyorum dua etmekten başka elimden birsey gelmiyor
Eldgrn Melike2535 Gebelik önce kana sonra idrara yansır. Eğer ki idrara yansımadıysa çıkmayabilir. Bekleyin bence daha var adetinize gecikme ile yaparsanız daha doğru sonuç alırsınız.
tahamommy Melike2535 yumurtalama tarihinden eminsen yumurtalamadan en az 10 gün sonra çıkıyor, belki geç yumurtlama olmuştur 🤷🏻♀️
Melike2535 tahamommy 11 Mayıs yumurtlama 12 mayıs catlama oldu 12 mayisi değerlendirdik olsa çıkardı diye dusunuyorum
tahamommy Melike2535 bende senin testinin aynısından yapmıştım 10. Günde gözle görülür derecede çıkmıştı yinede 1-2 gün sonra tekrarla bencede inşallah vardır canım hayırlısı olsun 💓
Eldgrn Melike2535 11 gün olmuş bildiğim kadarıyla en az 12 gün geçmesi lazım sonucun çıkması için. Umut her zaman vardır, umudunuzu kaybetmeyin.
Melike2535 tahamommy evet baya erken çıkartıyor çok hassas bir test daha önce erkenden pozitifi görmüştüm güveniyorum o yüzden artık yapmayı düşünmüyorum regl olucagima eminim
Melike2535 Cimcime30 haklısın canım umutlar diğer aya kaldı Rabbim tez zamanda nasip eder insallah 🤲🏻
Melike2535 merva35 genelde regl olduğunda o şekilde başlıyorsa regl sökülüyor olabilir canım ama bekle yine de eğer devamı gelmezse bi iki güne test yap yine