Yakamoz20 Seima06 bende yerimi alayım kürtaj oldum ocak ayında haziranda adet olucam ondan sonra düşünüyoruz
Esmerayyyyyy Seima06 Bn artik umitlenmiycem olmuyorsa vardır rabbimin bir bildiği diyorum 11 aydır her ayin sonu hüzünle sonuçlandı kendimi yiprattim Pazartesi bahar temizliğine başlıyorum diyete başlıyorum kafamı bosaltacagim başka uğraşlar bulucam