Rosegul 😍 tamam canım, geçen ay kimyasal gebelik yaşamıştım
Onda arı sütü bal polen propolis kullanmistik eşimle bide her gün yürütmüştüm belime karnıma bez koyup ılık tutmuştum
Bu ay igne vuruldum ari polen yemedim olmadı ,bu ay bende doktora gitmeden tekrar böyle denemek istiyorum kimyasal gebelik geçirdiğim ayda gitmemiştim doktora
Bide belime yumurtlama haftası yakı yapıştırmaya düşünüyorum