Rosegul kuzum uyuyordum yeni gördüm ❤️ paketli gıdayı kesmiştik eşimde ben de. Her sabah dengeli beslenmiştim kahvaltıda yumurta zeytin avokado ceviz vardı mutlaka. Bitki çayı vs içmemiştim kafeini azaltmıştım. İlk ay klomen kullandım o olmayınca letu kullanmıştım ama hep saatli içtim 12 saatte 1 şeklinde saatini hiç aksatmadım. Çatlama zamanı bol havuç yedim havuç tarator yapıyordum bikaç gün yiyordum. Ev yoğurdu, kefir içiyordum. Her gün çiğ kabak çekirdeği, badem, fındık yiyordum ara öğünde. Yumurtlama takvimi yapmıştı doktorum, ilişki günleri vermişti onları düzenli uyguladık. İlişki sonrası yataktan hemen kalkmamıştım en az yarım saat, 40 dk yattım. İçtiğim ilaçlar şifa olsun diyerek içtim hep dua ederek 🤲🏻❤️